Nyaralás alatt had egyek amit akarok vs. mikor fogok végre lefogyni

Ha a nyaralás alatt kínoz a lelkiismeretfurdalás egy fagyi miatt, vagy a másik véglet;
Ha tiltakozol az ellen, hogy miért pont nyaralás alatt figyelnél oda, akkor ez a poszt most neked szól, remélem, hogy érzed, segíteni szeretnék.

Az az egy biztos, hogy ha nyaralás alatt egyáltalán nem tartod kordában a mennyiségeket az étkezésekkor, akkor a fogyás lelassulhat, megállhat, és még a mérleg nyelve is visszakúszhat. Teljesen érthető az a vágy, hogy amikor ott állsz a svédasztalos reggeliző asztal előtt, legszívesebben mindent végig kóstolnál, sőt, valamiből kétszer.

Viszont ha így teszel, a bőséges reggeli élménye pár nap után már elhalványul, helyette nehéznek, enerváltnak, puffadtnak fogod érezni magad, és tudod, hogy megint a hedonista éned győzött, ahelyett, hogy csak egy kicsit kontrollálod magad, de azt következetesen egy hosszú távú cél érdekében.

Az én tanácsom az egészséges életmódhoz nyaralás alatt

Próbáld megtalálni az arany középutat a szélsőségek között egy nyaralás alatt. Próbáld ki az új ízeket, de szedj magadnak mértékkel. Akár reggeliről, akár ebédről van szó, szerepeljen a tányéradon 1/3 saláta vagy zöldség, 1/3 fehérje forrás, és 1/3 lassan felszívódó szénhidrát, és figyelj a folyadékfogyasztásra, alkohollal pedig óvatosan, hiszen; hízlal, kontrollt vesztesz (többet eszel), dehidratál, és másnap nehezebb rávenni magad a mozgásra!

Azt szoktam javasolni, hogy minden pohár alkohol mellé igyál meg egy pohár vizet is, másrészt csökkentsd a felére ahhoz képest, amennyit megszoktál inni.

Összességében érezd jól magad, használd ki a jó időt, hogy végre lehet utazni (felelősségteljesen), pihenni, és feltöltődni, de ne ess át a ló túloldalára, és amikor csak lehet, próbálj meg többször (4-5x) kevesebbet enni!